Vítejte na www.halberstat.cz

O společnosti

Firma vznikla v roce 1990 a od začátku je její hlavní náplní servis a prodej registračních pokladen v celém regionu Východních Čech.
Naším krédem je rychlost, spolehlivost a dostupnost v kterékoliv době, a to i v sobotu, neděli a o svátcích. Naši technici jsou stále k dosažení na svých mobilních telefonech.
Věříme, že svojí solidností jsme přesvědčili dnes již přes 4 500 stálých zákazníků.

Na začátku roku 2002 se firma transformovala na společnost s.r.o.. V této době jsem převzal firmu od svého otce, který u nás i nadále působí. Naše firma sídlila v samém centru města Hradce Králové, což přispívalo ke spokojenosti našich zákazníků. V naší vzorkové prodejně jsme Vás rádi obsluhovali celých 12 let nepřetržitě od 7.30 do 17.00 hodin.

V roce 2003 jsme podstatně rozšířili sortiment vlastním dovozem dotykových terminálů a termotiskáren od taiwanské společnosti PARTNER TECH a čínské společnosti CITAQ. Pro prodej výrobků máme vybudovanou dealerskou síť po celé ČR.

V roce 2005 jsme získali certifikaci na MF jako servisní a prodejní středisko pro prodej a servis certifikovaných registračních pokladen.

Koncem roku 2006 jsme zakoupili vlastní prostory na Brněnské třídě v Hradci Králové, kde máme více prostoru pro prodejní plochu, kancelářské a skladovací prostory a vlastní parkoviště pro naše zákazníky bez poplatků za parkování a jiných omezení.

Zde  sídlíme od 1. dubna 2007 a rádi Vás obsloužíme každý pracovní den od 8,00 do 17,00  hodin.

Díky moderním informačnímu systému FINTA jsme schopni realizovat daleko více projektů pro naše stávající i nově příchozí zákazníky. SW FINTA jako aplikační SW se dá použít od malinké provozovny až po velké provozy se vzdálenou správou přes internet. Přes SW FINTA můžeme prodávat v restauracích, obchodech, velkoobchodech, speciálních prodejnách masa a uzenin, ovoce a zelenina, cukrárny, tabáky, prodejny textilu a obuvi. Přes SW FINTA můžeme ubytovávat zákazníky na penzionech, prodávat vstupenky a být napojeni na turnikety a benzínové výdejní stojany. Vše může také řídit a zpracovávat nadřazený SW POHODA nebo ERP systém Centrála.

Novinkou v našem sortimentu jsou naše nové Minipokladny. Jedná se o plnohodnotnou náhradu za klasické registrační pokladny.Výhodou těchto Minipokladen velice kvalitní HW který si necháváme přímo u výrobce terminálů vyrábět a vlastní SW, který stále vylepšujeme a přidáváme nové funkce. Na tyto pokladny posktyujeme záruční dobu 36 měsíců.

Projekt MINI pokladny se postupem času transformoval a rozšířil o MAXI pokladny, restaurační MAXI pokladny, Váhové pokladní terminály a MAXI mobilní číšníky a také o KDS kuchyňský objednávkový systém.

Náš sortiment jsme rozšířili o kompletní nabídku profesionálních pokladních terminálu SUNMI.

Naše vize do budoucnosti je držet krok s novými technologiemi, nabízet zákazníkům stále lepší a kvalifikovanější služby, plně uspokojovat moderní trendy v oblasti obchodu a služeb.

Doufáme, že i s velice mladým týmem se nám povede uspokojit i nejnáročnější požadavky našich zákazníků.

Od září 2021 u nás začal působit i můj syn Ondra, který věřím že bude již třetí generací naší rodinné firmy.

Chtěl bych touto cestou také poděkovat všem našim zákazníkům za přízeň.

Vlastimil Halberštát ml. – jednatel společnosti

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení