Váš košík obsahuje
položek
o celkové hodnotě
s DPH
  • Zobrazit

O společnosti

O nás

Firma vznikla v roce 1990 a od začátku je její hlavní náplní servis a prodej registračních pokladen v celém regionu Východních Čech.
Naším krédem je rychlost, spolehlivost a dostupnost v kterékoliv době, a to i v sobotu, neděli a o svátcích. Naši technici jsou stále k dosažení na svých mobilních telefonech.
Věříme, že svojí solidností jsme přesvědčili dnes již přes 4 000 stálých zákazníků.

Na začátku roku 2002 se firma transformovala na společnost s.r.o.. V této době jsem převzal firmu od svého otce, který u nás i nadále působí. Naše firma sídlila v samém centru města Hradce Králové, což přispívalo ke spokojenosti našich zákazníků. V naší vzorkové prodejně jsme Vás rádi obsluhovali celých 12 let nepřetržitě od 7.30 do 17.00 hodin.

V roce 2003 jsme podstatně rozšířili sortiment vlastním dovozem dotykových terminálů a termotiskáren od taiwanské společnosti PARTNER TECH a čínské společnosti CITAQ. Pro prodej výrobků máme vybudovanou dealerskou síť po celé ČR.

V roce 2005 jsme získali certifikaci na MF jako servisní a prodejní středisko pro prodej a servis certifikovaných registračních pokladen.

Koncem roku 2006 jsme zakoupili vlastní prostory na Brněnské třídě v Hradci Králové, kde máme více prostoru pro prodejní plochu, kancelářské a skladovací prostory a vlastní parkoviště pro naše zákazníky bez poplatků za parkování a jiných omezení.

Zde  sídlíme od 1. dubna 2007 a rádi Vás obsloužíme každý pracovní den od 7,30 do 17,00  hodin.

Díky moderním informačnímu systému FINTA jsme schopni realizovat daleko více projektů pro naše stávající i nově příchozí zákazníky. SW FINTA jako aplikační SW se dá použít od malinké provozovny až po velké provozy se vzdálenou správou přes internet. Přes SW FINTA můžeme prodávat v restauracích, obchodech, velkoobchodech, speciálních prodejnách masa a uzenin, ovoce a zelenina, cukrárny, tabáky, prodejny textilu a obuvi. Přes SW FINTA můžeme ubytovávat zákazníky na penzionech, prodávat vstupenky a být napojeni na turnikety a benzínové výdejní stojany. Vše může také řídit a zpracovávat nadřazený SW POHODA nebo ERP systém Centrála.

Novinkou v našem sortimentu jsou naše nové Minipokladny. Jedná se o plnohodnotnou náhradu za klasické registrační pokladny.Výhodou těchto Minipokladen velice kvalitní HW který si necháváme přímo u výrobce terminálů vyrábět a vlastní SW, který stále vylepšujeme a přidáváme nové funkce. Na tyto pokladny posktyujeme záruční dobu 36 měsíců.

Naše vize do budoucnosti je držet krok s novými technologiemi, nabízet zákazníkům stále lepší a kvalifikovanější služby, plně uspokojovat moderní trendy v oblasti obchodu a služeb.

Doufáme, že i s velice mladým týmem se nám povede uspokojit i nejnáročnější požadavky našich zákazníků.

Chtěl bych touto cestou také poděkovat všem našim zákazníkům za přízeň.

Vlastimil Halberštát ml. – jednatel společnosti

 


KATEGORIE

Mohlo by vás zajímat
Máte nápad, připomínku či vzkaz? Napište nám!

Platební metody
Akční nabídka
Nejprodávanější

FastCentrik® - Pronájem e-shopu
HALBERŠTÁT - servis, s.r.o.
Brněnská 306
500 09  Hradec Králové
tel. +420 495 220 494
e-mail: firma(zavináč)halberstat(tečka).cz
web: www.halberstat.cz
www.poscentrum.cz
 

Spolupracujeme:

POS centrum CZ   PARTNER-TECH CZ Scantech-ID CZ ITFutuRe s.r.o., NEPA, spol. s r.o., PARTNER TECH EU, RestPDA, OriginSoft s.r.o.


JavaScript musí být povolen