Vítejte na www.halberstat.cz

Nová verze MAXI pokladen

dne 11.01.2019 uvolňujeme do ostrého provozu novou verzi naší MAXI pokladny.

Aktuální verze 0.40.4

Zde je odkaz na stažení nejnovější verze.

MAXI pokladna

http://test.aspamobile.cz/local/files/CheckoutMaxi-0.40.4.apk

 

MAXI pokladna secondary

http://test.aspamobile.cz/local/files/CheckoutMaxiSecondary-0.40.4.apk

 

MINI pokladna

http://test.aspamobile.cz/local/files/CheckoutMini-0.40.4.apk

 

MINI pokladna secondary

http://test.aspamobile.cz/local/files/CheckoutMiniSecondary-0.40.4.apk

Novinky ve verzi:

Popis změn  - verze 0.40.4 Novinky ve verzi:

  • Připojení platebního terminálu PAX pro příjem platebních karet a elektronických stravenek.
  • V Adminu vytvořena speciální sekce nastavení tisku
    • možnost podrobného nastavení tisku účtenky 
  • Rozšíření uživatelských práv obsluh
  • Nové rozšířené nastavení připojení k nadřazenému systému POHODA
  • Rozšíření exportu a importu databáze na jednotlivé kroky a části dat

Popis změn  - verze 0.34.0 Novinky ve verzi:

  • Oprava ceny pro výdejky v POHODĚ
  • Zprovoznění nového typu terminálu PARTNER PAT-120
  • nová analýza VŠE - pojmenovaná Analýza uzávěrky zde je uvedena analýza uzávěrky komplet
  • V adminu je nastavitelné, že lze vybrat zákazníka ze seznamu - je přidáno pouze jako nové tlačítko v sekci Další funkce (takže se nejdříve musí povolit v Adminu a následně nastavit v Manageru) + přidáno nové oprávnění pro dané tlačítko
  • Pokud má zákazník slevu - nově se markuje do všech položek + na konci účtenky je zmíněno: Zákaznická slevu X%  za 0 Kč.

Popis změn  - verze 0.35.0 Novinky ve verzi

  •  Přidána funkce „Náhled skladu“ tato funkce je umístěna pod tlačítkem „Další Funkce“  - „ Náhled skladu“
  • Stisknu klávesu Náhled skladu vyberu přímé PLU nebo oskenuji EAN pokladna zobrazí danou položku, její aktuální prodejní cenu a Stav skladu
  • V tomto formuláři je možno použít tlačítko Zpět nebo Namarkovat

Popis změn  - verze 0.36.0 Novinky ve verzi

  • Spojení uzávěrek - vlastní nastavení v adminu - Nadřazený systém Pohoda (sloučení uzávěrek). Pro správnou funkcionalitu hned od první uzávěrky je přidáno ověření, že tuto funkcionalitu lze zapnout pouze v případě, že byly udělány obě uzávěrky (tj. nejsou žádné neuzavřené prodané položky, ani vklady/výběry ani storna). Pokud je funkce zapnutá, tak se to chová více méně stejně, jako by uživatel nejdříve klikl na Nuluj den a následně hned na Nuluj Plu D. Jedině navíc jsou přidány do datové zprávy pro nadřazený systém všechny informace z finanční uzávěrky
  • Oprava zobrazení a počítání položek při zadání neceločíselného množství ( vážené, dělené a násobené položky) + na účtenku byla přidána informace "Počet řádků na účtence" ne jako součet kusů ale pouze součet řádků účtenky
  • Při použití tlačítka z postranního menu se po použití funkce Menu samo uzavře – muselo se použít tlačítko Zpět

  Popis změn  - verze 0.37.0 Novinky ve verzi

  • Oddělení – MAXI pokladna byla rozšířena o Oddělení které je nadřazené Skupinám zboží. Zapíná se v adminu, jedná se o volitelnou funkci používat se může a nemusí. Pokud si Oddělení nezapnete pokladna se chová stále stejně. Ale je potřeba dávat pozor, že když se Oddělení zapne, tak čistě teoreticky pokladna dále pracuje i když se žádné nevytvoří, nebo i když existují skupiny, které nemají přiřazené oddělení - tj. na finanční uzávěrce/analýzách/reportu nebude sedět součet všech oddělení s celkovými tržbami. Další na co je potřeba dávat si pozor - když vytvořím oddělení a pak kliknu v editaci na položek na Skupinu - tak bude mít automaticky zobrazené první existující oddělení, ale musí se kliknout na Uložit, aby toto oddělení bylo opravdu přiřazeno ke skupině. U Oddělení se nastavuje pouze Název a popřípadě umístění na hlavním panelu
  • Tato funkce je pro zákazníky kteří potřebují v Uzávěrkách a Analýzách součtovat tržby z několika skupin dohromady. Pokud si Oddělení umístíte na hlavní panel můžete ho eventuálně využít i při markování  Zadám Oddělení – Skupinu a pak teprve PLU   
  • V adminu existuje nové nastavení pro netisknutí položek skladu, které mají zápornou hodnotu skladových zásob. Tato funkce je dostupná v Uzávěrkách „ Stav Skladu“ Pokud ji nespustíte bude to tisknout kompletně všechny zásoby nehledě na jejich aktuální stav zásoby
  • V adminu existuje nové nastavení pro přidávání poznámek k položkám, které se následně tisknou na účtenku (předpokládám jednorázové použití, tak jsem nezapínal možnost vytvořit si sadu poznámek v Editaci položek). Pokud má uživatel zapnutu tuto možnost a zároveň Restaurační/Zakázkový režim - tak se stejná poznámka tiskne k objednávce i na účtenku (v ten moment si může vytvořit i sadu poznámek v Editaci položek) Při použití tlačítka z postranního menu se po použití funkce Menu samo uzavře – muselo se použít tlačítko Zpět
  • opraven údaj ceny a množství posílaných do SW Pohoda u vážených položek

 Základní funkce pokladny:

-   Prodej přes skupiny zboží korunově
    o   Korunové markování až do 99 Skupin zboží 
    o   Možnost nastavení Skupin zboží graficky i barevně
    o   Nastavení u Skupiny zboží název až 42 znaků
    o   Nastavení všech hladin DPH pro danou Skupinu zboží 
    o   V restauračním režimu možnost nastavení tisku Objednávky (Kuchyň / Bar)     
    o   Možnost nastavení zkratky názvu Skupiny zboží na tlačítko
    o   Jednoduché opakování markovaných položek do skupiny 
    o   Text skupiny vhodný pro zjednodušené daňové doklady
    o   Nastavení u skupiny zboží rozsahů PLU k dané skupině
    o   Možnost kladné nebo záporné Skupiny zboží pro výkup obalů a lahví
    o   Možnost nastavení pevné ceny u Skupiny zboží 
    o   Možnost nastavení umístění Skupiny zboží na hlavním panelu 
         o   Možnost nastavení maximální částky pro zadání do Skupiny zboží (Halo)
    o   Možnost nastavení použití Slevy nebo Přirážky pro danou Skupinu zboží 
    o   Možnost zablokování prodeje do Skupiny zboží
    o   Možnost nastavení Skupiny zboží jako Zálohu pro odesílání na EET           
    o   Možnost nastavení Skupiny zboží jako pro tisk Vstupenky   
          
   Prodej přes PLU
 / EAN
    o   Prodej přes PLU nebo EAN možno až ( 10 000 PLU/EAN)
    o   Možnost nastavení přímých PLU graficky i barevně
    o   Nastavení PLU podle skupin zboží název PLU až 42 znaků
    o   Nastavení hodnoty DPH pro každé PLU
    o   Nastavení barvy tlačítka pro přímé PLU
    o   Nastavení Zkratky názvu PLU/EAN pro přímé tlačítko
    o   Nastavení a evidence Nákupní ceny pro PLU/EAN
    o   Evidence a počítání Maže v Kč a %
    o   Možnost nastavení automatické Slevy pro dané PLU/EAN
    o   Možnost nastavení záporného PLU/EAN pro výkup obalů nebo proplácení výher
    o   Možnost zablokování prodeje daného PLU/EAN
    o   Možnost nastavení PLU/EAN pro tisk Vstupenky 
    o   Možnost nastavení PLU/EAN na Zálohu k dalšímu plnění pro EET
    o   Možnost nastavení Spojených PLU při automatickém prodeji Lahví
    o   Nastavení kusové evidence skladu u položek PLU/EAN 
              
   Daňové hladiny

    o   Nastavení až 6 daňových hladin ( 10% / 15% / 21% / 0% )
 
   Práva uživatelů 
    o   Nastavení práv uživatelů ( pokladníků)
    o   Možnost nastavení Jmen, Hesel a práv pro pokladníky
    o   Možnost nastavení práv pro všechny funkce pokladny 
 
     Slevy a Přirážky Další funkce pokladny

    o   Funkce % nebo Hodnotové slevy
    o   Funkce % nebo Hodnotové přirážky
    o   Možnost nastavení Slevy/Přirážky na Položku nebo Mezisoučet 
    o   Možnost pojmenování Slevy nebo Přirážky  
    o   Možnost nastavení Horní Hranice Slevy  
    o   Možnost nastavení pevné Hodnoty Slevy v % nebo Kč  
    o   Evidence Slev a Přirážek na uzávěrkách a Analýzách pokladny


   Další funkce pokladny

        o   Funkce hlídání pokladní hotovosti (Vklady a Výběry)
     o   Funkce Storen a Refundací 
     o   Funkce průběžného Mezisoučtu 
     o   Výpočet Vrácení peněz na nákup  
     o   Zobrazení aktuálního Datumu a Času  
     o   Zobrazení Stavu připojení k internetu  
          

           Typy platidel pokladny
     o   Platby HOTOVOSTÍ
     o   Platby STRAVENKAMI
     o   Platby KREDITNÍ KARTOU
     o   Platby FAKTUROU
     o   Kombinované platby Hotově/Stravenkou/Kreditní kartou/Fakturou
     o   Výpočet vrácení peněz zpět zákazníkovi 
     o   Barevné nastavení jednotlivých Plateb

    Cizí měny pokladny
     o   Pokladna akceptuje plnohodnotné přijímáni Cizích měn
     o   Možnost nastavení více Cizích měn na jedné pokladně
     o   Vracení vždy v místní měně 
     o   Evidence pokladní hotovosti v Kč i Cizí měně
     o   Možnost jednoduchého nastavení kurzu měn v pokladně               

            Velkoobchodní režim
     o   Funkce velkoobchodního režimu 
     o   Všechny ceny pokladna počítá bez DPH a při součtu nákupu přičte aktuální DPH
     o   U Skupiny zboží připočítává aktuálně nastavené DPH 
     o   U PLU/EAN připočítává aktuálně nastavené DPH
         

            Restaurační režim
     o   Možnost nastavení Restauračního režimu na pokladně
     o   U Skupiny zboží možnost nastavení tisku Objednávek
     o   Aktivace tlačítek Otevřít Stůl 
     o   Aktivace tlačítek Odložit Stůl
     o   Aktivace tlačítek Seznam Otevřených účtů
     o   Jednoduché markování na otevřené účty hostů s možností tisku objednávek (Kuchyň / Bar)  
     o   Tisk účtu HOSTA

           Zakázkový režim
     o   Možnost nastavení Zakázkového režimu na pokladně
     o   U Skupiny zboží možnost nastavení tisku Zakázek
     o   Možnost nastavení číselné řady zakázek včetně prefixu 
     o   Aktivace tlačítek Založení zakázky
     o   Aktivace tlačítek Odložení zakázky
     o   Aktivace tlačítek Tisk zakázkového listu
     o   Aktivace tlačítek Seznam Zakázek
     o   Aktivace tlačítek Info o zakázce
     o   Vyplnění údajů Zakázky (Jméno, Příjmení, Adresa, Tel., E-mail, Datum vyz. Zakázky, Poznámka)  
     o   Tisk Zakázkového Listu 
     o   Sledování Stavu zakázky (Přijatá, Čeká…, Vyřízena)
     o   Stav zakázek v barevném rozlišení
     o   Možnost posílání E-mailu podle stavu zakázky  
     o   Možnost použití pro objednávky Pekařství, Maso Uzenina, Cukrárny atd…  
     o   Možnost použití pro zakázky Servisy, Půjčovny, Prádelny atd…  
     o   Možnost vybírání Zálohy dopředu

                       

           Exporty DAT
     o   Export kontrolní pásky na disk nebo USB disk ke kontrole a záloze kopií daňových dokladů
     o   Export všech typů uzávěrek do CSV
     o   Export všech typů uzávěrek do XLS
     o   Export všech dat pokladny Skupin zboží a PLU/EAN do CSV
     o   Export všech dat pokladny Skupin zboží a PLU/EAN do XLS
     o   Export Skladů do XLS
       

           Spolupráce s nadřazenými systémy 
     o   Export a import dat z nadřazeného skladového hospodářství FINTA
     o   Export a import dat z nadřazeného skladového hospodářství POHODA 
     o   Export a import dat z nadřazeného skladového hospodářství CENTRÁLA 
     o   Plnohodnotné propojení, kdy nadřazený systém přebírá všechny Skladové operace
         

           Uzávěrky pokladny 
     o   Uzávěrky X1 denní zjištění a Z1 denní nulování prodejů 
     o   Uzávěrky X2 měsíční zjištění a Z2 měsíční nulování prodejů
     o   Uzávěrky X1 PLU denní zjištění a Z1 PLU denní nulování prodejů PLU
     o   Uzávěrky X2 PLU měsíční zjištění a Z2 PLU měsíční nulování prodejů PLU
     o   Možnost tisku přehledů za jakékoliv časové období
     o   Možnost zpětného tisku jakékoliv uzávěrky pokladny
     o   Automatické zálohy a exporty kontrolní pásky
     o   Automatické hlídání neodeslaných EET účtenek při Z den.


    Analýzy pokladny
     o   Možnost zobrazení analýz pokladny
     o   Možnost výběru za jakékoliv období
     o   Analýza podle Tržby Skupin zboží 
     o   Analýza podle Tržby Celkem
     o   Analýza podle Tržby DPH
     o   Analýza podle Tržby Pokladníků
     o   Analýza podle Tržby Typu Platby
     o   Analýza podle Tržby Storna a Refundace
     o   Analýza podle Tržby Slevy a Přirážky
     o   Analýza podle Tržby PLU/EAN
     o   Analýza podle Tržby TOP PLU/EAN (TOP 5/10/20/50/100)
     o   Analýza podle Tržby a Marže PLU/EAN  
     o   Možnost zobrazení v Seznamu nebo Grafu 
     o   Možnost Tisku na zabudované tiskárně nebo Export do PDF 
     o   Možnost nastavení odesílání Analýz na e-mail 
     o   Možnost výběru více e-mailů s určením posílání Den/Týden/Měsíc 
                           

           Nastavení EET
     o   Pokladny podporují všechny funkce EET 
     o   Na pokladnách je možno evidovat,  EET i pro jiný daňový subjekt
     o   Automatické odesílání neodeslaných účtenek s denní nebo měsíční uzávěrkou
     o   Kompletní nastavení EET certifikáty, DIČ, PKP, DKP, FIK určení režimu EET 



     Technické parametry pokladen
     o   Všechny pokladny mají velice kvalitní profesionální termotiskárnu 80 mm se střihem SEIKO 
     o   Pokladny podle typu mají dotykovou plochu o rozměru 
                 CITAQ V8 - 8" / CITAQ H10 - 10" / CITAQ H14 - 14"
     o   Dotyková plocha je odolná proti tekoucí vodě, prachu a oděru
     o   Další vybavení pokladen - 3x USB, 1x RS-232, 1x LAN, 1x RJ11 pro připojení pokladní zásuvky 

    Příplatkové vybavení pokladen
     o   Pokladní zásuvka ( je možno použít i stávající pokladní zásuvku) 
     o   Zákaznický LCD display 4,3 "
     o   Ruční nebo stojánkový scanner
     o   Čtečka MSR nebo NFC čipů